Locatie: Andelst

Wil jij meer kunnen betekenen met cijfers? En wil je deze cijfers vertalen naar de business en gevraagd en ongevraagd advies kunnen geven? Wil jij werken in een klein hecht team binnen een familiebedrijf in een prachtig kantoor in Andelst?

Wij hebben een mooie vacature voor een: Business Controller (28-40 uur).

Content Paragraphs

Wat ga je doen?

Als Business Controller ga je hoofdzakelijk aan de slag voor onze onderneming K3Delta Zand & Grind. Je hebt een centrale rol op het gebied van financiën en je ondersteunt de directie en het management. Als Business Controller ben je onderdeel van een enthousiast finance-team met nog drie collega’s. Er heerst een plezierige, open en gedreven cultuur.

Jouw verantwoordelijkheden

  • Het opzetten van business cases voor investeringsbeslissingen;
  • het financieel begeleiden bij uiteenlopende (onverwachte) projecten;
  • je bent sparringpartner voor de directeur;
  • je bent verantwoordelijk voor diverse managementrapportages, zoals investeringsanalyses, kostenverrekening, begrotingen, balansen, resultatenrekeningen, jaarrekeningen, meerjarenplannen en monitoring van diverse prestaties;
  • je stelt rapportages op en weet dit alles inzichtelijk en begrijpelijk te presenteren aan collega’s.

Naast de verantwoordelijkheid voor K3Delta Zand & Grind werk je ook samen met de finance- en controlteams van de andere K3-ondernemingen. Je krijgt de ruimte om, samen met de andere collega’s, processen verder te ontwikkelen, onder andere op het gebied van reporting en analyses. Je maakt hiervoor gebruik van dashboarding. De door jouw geadviseerde veranderingen, en jouw financiële inzichten, zijn direct van invloed op onze organisatie.

Wij bieden jou:

  • Een passend salaris tussen de € 4.000,- en € 5.000,- bruto per maand, afhankelijk van jouw kennis en ervaring;
  • een 13e maand en bonusregeling;
  • een jaarcontract en bij goed functioneren zetten we dit direct om naar een vast contract;
  • reiskostenvergoeding € 0,30 per km (waarvan € 0,23 per km onbelast);
  • een goede pensioenopbouw bij BPF waterbouw;
  • mogelijkheid om parttime te werken (minimaal 28 uur);
  • optimale balans tussen werk en privé; flexibele werktijden, thuiswerken is bespreekbaar;
  • maatwerkopleidingen voor persoonlijke en vakinhoudelijke ontwikkeling.

Naast de verantwoordelijkheid voor K3Delta Zand & Grind werk je ook samen met de finance- en controlteams van de andere K3-ondernemingen. Je krijgt de ruimte om, samen met de andere collega’s, processen verder te ontwikkelen, onder andere op het gebied van reporting en analyses. Je maakt hiervoor gebruik van dashboarding. De door jouw geadviseerde veranderingen, en jouw financiële inzichten, zijn direct van invloed op onze organisatie.

“Je krijgt hier een grote mate van vrijheid”  

Collega’s Johan Schel en Sam Payman vertellen alvast wat meer over de cultuur en sfeer binnen K3 en het team.   

Johan: “De goede sfeer, maar vooral de grote mate van vrijheid die je krijgt, vind ik kenmerkend voor K3. We werken hard, maar er is tijd voor een dolletje. Samen met Margareth en Paul vormen we een hardwerkend en gezellig team. Er is veel kennis in huis.”   

“Binnen K3 is alles supergoed geregeld. En als je kansen ziet binnen ons bedrijf leggen we je geen strobreedte in de weg. Dat kan dus ook zijn voor de andere ondernemingen binnen K3. Ik zou het trouwens fijn vinden als onze nieuwe collega een open persoon is die graag op mensen afstapt. Ik ga zelf minder snel op mensen af.”  

Sam: “Naast de vrijheid die je krijgt om je werk eigenhandig vorm te geven, is er ook een wereld aan variatie in wat je dagelijks doet. We zijn precies groot genoeg om het verschil te maken, maar klein genoeg dat je iedereen kent en snel kunt schakelen. Onze open cultuur zit vol kennis en kansen waarin je jouw ambities kunt waarmaken en je loopbaan kunt vormgeven.”  

Wie ben jij?

  • Je beschikt over een minimaal afgeronde HBO opleiding in een financiële of bedrijfskundige richting;
  • je hebt drie tot vijf jaar werkervaring als Business Controller;
  • je hebt kennis van Exact, PowerBi, Renflex (is een pré);
  • je hebt ervaring met Microsoft office;
  • met jouw oog voor detail kun je bedrijfsprocessen optimaliseren;
  • je bent klantgericht, toont initiatief en hebt een neus voor wat er in een organisatie speelt.

Waar ga jij werken?

K3Delta is één van de vijf dochterondernemingen van de K3 organisatie. K3Delta is gespecialiseerd in zand- en grindwinning. Hiermee leveren we duurzame grondstoffen voor de bouwsector. Gezamenlijk werkt de K3 organisatie aan landschappen voor de toekomst. Winning van klei, transport, inname en verwerking van de grond en het verzorgen van grondboringen en bodemonderzoek. Al deze activiteiten worden gecombineerd met duurzame gebiedsontwikkeling; we creëren door alle activiteiten nieuwe natuur- en recreatiegebieden en zorgen ervoor dat het overstromingsgevaar langs de Nederlandse rivieren wordt verminderd. Ook werken we aan de inpassing van duurzame energie in het landschap. Er werken ongeveer 200 medewerkers bij de gehele K3 organisatie. 

Enthousiast?

Kom ons team versterken als Business Controller. Stuur je sollicitatie naar Eline Glatz, HR Business Partner bij K3 via werkenbij@k3.nl.

Heb je inhoudelijk vragen over deze vacature? Neem contact op met Ton van der Burg, directeur K3Delta Zand & Grind via telefoonnummer 06 - 15 873 786 of per e-mail t.vanderburg@k3delta.nl.